Elementele esentiale ale MPS

Pasul de pornire MPS începe cu o examinare atentă a situației dvs. actuale, în care vă ajutăm să vedeți mai clar ce și cum imprimați. Începând de acolo, vom identifica unde există o risipă de resurse despre care nu aveați cunoștință, vom raționaliza numărul de aparate și furnizori cu care este necesar să colaborați și vă vom ajuta să vă monitorizați și schimbați obiceiurile de imprimare. În același timp, facem ca imprimarea să fie mai sigură, sustenabilă și lipsită de probleme atât pentru utilizatori cât și pentru IT.

Monitorizând și administrând infrastructura dvs. de imprimare și eliminând activități zilnice repetitive, MPS vă scapă de problemele imprimării, ce devin responsabilitatea noastră, în timp ce dvs. veți economisi timp și bani.


Elementele esentiale ale MPS vin in ajutorul dvs. pentru a:
  • Monitoriza și administra toate aparatele din contractul dvs.
  • Realiza citirea automată a instrumentelor de măsură, astfel încât să nu fiți dvs. nevoit să o faceți
  • Pune la dispoziție un punct unic de contact cu Canon pentru toate necesitățile dvs. în materie de imprimare
  • Actualiza software-ul integrat și driverele imprimantelor în funcție de nevoi, astfel încât dvs. să aveți acces la cea mai nouă tehnologie
  • Urmări aparetele dvs. și informa cu privire la nivelul de utilizare al acestora pentru raportările manageriale
  • Oferi vizibilitate constantă și completă a randamentullui infrastucturii dvs. de imprimare
  • Pune la dispoziție evaluări regulate din partea clientului, pe bază contractuală, pentru a fi sigur că recuperarea investițiilor și beneficiile serviciilor administrate la care vă așteptați sunt livrate pe termen lung

Utilizarea MPS face ca o singură structură să se ocupe de toate nevoile noastre de imprimare, controlând costurile, sporind eficiența și permițându-le angajaților să se ocupe de ce fac ei cel mai bine.

Imagination, Regatul Unit

Înainte de a ne face vreo recomandare, Canon a făcut eforturi pentru a pătrunde în interiorul organizației noastre și a înțelege ce trebuia îmbunătățit și care era cea mai bună abordare pentru a face aceasta.

Armstrong Watson, Regatul Unit